Hej, har haft mobilappen för synonymer.se jätte länge och använt mig av den dagligen. Någon dag för ett par månader sedan slutade den fungera varpå jag raderade den för att ladda ned den på nytt. Nu finns den inte längre i Googles Play store, har ni tagit helt bort den därifrån???
Det är inte alls smidigt att behöva använda webläsaren i mobilen varje gång man ska söka ett ord. Speciellt nu när ni börjat med att erbjuda nya funktioner som t.ex kontoskapande, forum, etc. Snälla fixa tillbaka appen!
Hej
Det finns tyvärr inga planer på att relansera appen.
Det var få som använde den och dyrt och krångligt att underhålla den, därför begravde vi den.
Men om jag förstår dig rätt så är du framförallt ute efter att ha en ikon i mobilen som du kan klicka på för att snabbt komma till vår sökfunktion?
Isåfall finns det ett knep:
- du kan lägga till webbsidan som ikon.
Det kan se lite olika ut med olika webläsare, men jag tror att det går i alla.
Med Chrome så kan du klicka på de tre punkterna längst upp i högra hörnet när du besöker webbsidan, och därefter välja “Lägg till på hemskärmen”.
Med Safari kan du klick på pilen längst ner i menyn och därefter välja “Lägg till på hemskärmen”.
Funkar det?
Om man vill lägga till webbsidan som app-ikon med Safari (oftast iPhone-användare) så går det också.
Klicka på dela-funktionen som finns i botten-menyn och sen “Lägg till på hemskärmen”.
Se bilderna.